Hitre povezave
E-Asistent – nadomeščanja E-Asistent – malica Koledar dogodkov Novice Urnik Spletne učilnice
Skip to content

Računovodstvo

Računovodstvo se nahaja na Kardeljevi ploščadi 28a, Ljubljana v kabinetu B 031.

Uradne ure so vsak dan od 9.00 do 12.00 oz. telefon 01 / 56 51 718, elektronski naslov: katja.litrop@svsgugl.si.

Obračun stroškov

Dijak se je dolžan udeležiti vseh aktivnosti, ki jih organizira šola po obveznem delu programa. Kadar organizira šola te dejavnosti tako, da izvedba vključuje stroške vstopnine, bivanja, prevoza in podobno, mora dijak plačati nastale stroške. Če dijak odsotnost opraviči vsaj 24 ur pred napovedanim odhodom učitelju, ki koordinira dejavnost, se mu strošek ne obračuna, razen v primeru, ko je potrebno vnaprejšnje naročilo in plačilo izvajalcu, ki ne povrne denarja glede na dejansko prisotnost dijakov (običajno je to prevoz). Dijaki so o podrobnostih posamezne aktivnosti obveščeni z okrožnico ali ustnimi navodili koordinatorja, ki določi tudi rok za odjavo udeležbe. Dijaku lahko odpoved – odjavo udeležbe odobri razrednik, saj lahko le on presodi o utemeljenosti odpovedi.

Za vse aktivnosti preteklega meseca se na podlagi evidentirane prisotnosti oz. prevzemu dijakov in prejetih računov izvajalcev naredi obračun stroškov. Račun se izstavi med 15. in 20. dnem v mesecu, ter pošlje po navadni ali e-pošti staršem oz. skrbnikom, ki ga plačate preko trajnika ali po običajni poti. Od vas pričakujemo redno poravnavanje vseh finančnih obveznosti.

Če želite položnico prejemate po elektronski pošti, izpolnite obrazec za pošiljanje položnice po elektronski pošti (e-položnica) ga oddate v tajništvo šole.

Plačilo obveznosti

V primeru zakasnitve s plačilom računa, se pri izstavitvi računa naslednji mesec pod obračunom pripiše tudi dolg za nazaj v znesku neplačanih preteklih obveznosti. V kolikor ste pretekle obveznosti poravnali po roku plačila ali že v času izstavitve novega računa, obvezno preverite vsebino novega računa, da ne pride do ponovnega plačila.

Vsa napačna plačila oz. preplačila vrnemo po priloženem obrazcu Vloga za vračilo oz. prenos/preknjižbo. Občasno pred izstavitvijo novega obračuna prenesemo preplačila na neplačane obveznosti, ki se v znesku izpišejo levo pod obračunom in s tem zmanjšajo vrednost na plačilnem nalogu spodaj. Pri plačilu upoštevajte zmanjšan znesek na plačilnem nalogu in ne po obračunu.

Plačilo obveznosti s trajnim nalogom

Šola je preko Uprave Republike Slovenije za javna plačila (UJP) vključena v sistem SEPA direktna obremenitev. V primeru, da želite za plačevanje obveznosti odpreti trajni nalog, izpolnite priloženi obrazec  SOGLASJE za SEPA direktno obremenitev in ga posredujte na šolo. Pri izpolnjevanju si pomagate s povezavami na SEPA direktne obremenitve in seznam BIC SWIFT kod.