
Po opravljeni aktivnosti se na podlagi evidentirane prisotnosti dijakov naredi obračun stroškov. Med 15. in 20. dnem v mesecu se za vse aktivnosti preteklega meseca izstavi račun z rokom plačila na zadnji dan v mesecu, ki ga plačate preko trajnika ali po običajni poti. Od vas pričakujemo redno poravnavanje vseh finančnih obveznosti. V primeru zakasnitve s plačilom se pri izstavitvi računa naslednji mesec izpiše tudi dolg za nazaj v znesku neplačanih preteklih obve- znosti. Če ste pretekle obveznosti poravnali po roku plačila, obvezno preverite vsebino novega računa, da ne pride do ponovnega plačila. Stanje obveznosti lahko preverite v računovodstvu, v pisarni B 031 na Kardeljevi ploščadi 28 a ali po telefonu na 01 56 51 718.
Dijak se je dolžan udeležiti vseh aktivnosti, ki jih organizira šola po obveznem delu programa. Kadar organizira šola te dejavnosti tako, da izvedba vključuje stroške vstopnine, bivanja, prevoza in podobno, mora dijak plačati nastale stroške. Če dijak odsotnost najavi vsaj 24 ur pred napovedanim odhodom razredniku in učitelju, ki koordinira dejavnost, se mu strošek prevoza, vstopnine ali podobno ne obračuna, razen v primeru, ko je potrebno vnaprejšnje naročilo in plačilo izvajalcu, ki ne povrne denarja glede na dejansko prisotnost dijakov. Dijak se pisno prijavi in pisno odjavi pri koordinatorju dejavnosti (dijaku lahko odpoved oz. odjavo udeležbe odobri razrednik, saj lahko le on presodi utemeljenost odpovedi).
Dijaki so o podrobnostih posamezne aktivnosti obveščeni z okrožnico, ki določa tudi rok za odjavo udeležbe.
Šola je preko Uprave Republike Slovenije za javna plačila (UJP) vključena v sistem SEPA direktna obremenitev. V primeru, da želite za plačevanje obveznosti odpreti trajni nalog, izpolnite priloženi obrazec SOGLASJE za SEPA direktno obremenitev in ga posredujte na šolo. Pri izpolnjevanju si pomagate s povezavami na SEPA direktne obremenitve in seznam BIC SWIFT kod.
